Disney+ v ČR – recenze a cena předplatného 2024

Disney Plus

Společnost The Walt Disney Company existuje sice už téměř sto let, její projekt Disney+ však odstartoval teprve před třemi lety. Za tu dobu si získal už více než 130 milionů aktivních uživatelů, kteří každým dnem přibývají. Tato streamovací služba však nabízí mnohem víc, než jen dobře známé animované postavičky, které zbožňují nejen děti. Dočkáte se také nejoblíbenějších filmů světa, dokumentárních filmů a klasických Marvelovek – a to vše za skvělou cenu. Navíc předplatitele každou chvíli potěší zajímavé novinky. Proto si Disney+ kromě dětí zamiluje i celá rodina.

Co je Disney+?

Disney+ je streamovací služba, která si v Česku získala spoustu fanoušků v rekordním čase, jelikož je u nás dostupná teprve od poloviny června 2022. A není divu, nabízí totiž originální obsah od tvůrců z celého světa, dočkáte se filmů a seriálů od Pixar, Star a Marvel Studios, nechybí ani nejoblíbenější animované Disney pohádky či dokumentární filmy z dílny National Geographic. S Disney+ bude mít předplatitel o zábavu postaráno, jelikož bude mít k dispozici přibližně 2 000 videotitulů, a to za velmi nízkou cenu, a vysokou kvalitu obrazu dosahující Full HD nebo 4K Ultra HD v závislosti na vybraném titulu.

Oproti ostatním streamovacím službám se to může zdát jako málo, Disney+ však nabízí tu největší klasiku a kromě ní i dlouho očekávané novinky. Pokud chcete, můžete si obsah neomezeně stahovat (až pro deset zařízení) a následně jej sledovat offline, streamovat až na čtyřech účtech nebo si můžete nastavit až sedm profilů, včetně dětských. Disney+ také nabízí u vybraných titulů podporu IMAX Enhanced. To vše pochopitelně bez rušivých reklam a s možností sledovat tituly i v přehledné aplikaci pokud tituly rádi sledujete přes telefon či tablet.

Kolik stojí předplatné Disney+?

Streamovací služba Disney+ se stejně jako všechny ostatní streamovací služby platí měsíčně a cena předplatného na měsíc je 199 Kč. Pokud si chcete Disney zaplatit rovnou na rok dopředu, je možnost zakoupit si výhodné roční předplatné, díky kterému ušetříte 15 %. Toto předplatné stojí 1 990 Kč. Touto volbou byste tedy ušetřili téměř 400 Kč. Streamovací služba Disney+ nenabízí žádné zkušební období zdarma, pokud tedy potřebujete teprve zjistit, jestli vám bude Disney+ vyhovovat, musíte si první měsíc zkrátka zaplatit. Na to, že je Disney+ v České republice teprve nováček, si vede skvěle a ostatním streamovacím službám, působícím v Česku už několik let, pěkně šlape na paty. Oproti konkurenci v této cenové kategorii nabízí Disney+ srovnatelnou nebo lepší kvalitu obrazu i obsah. Tituly můžete sledovat spolu s celou rodinou, streamovat můžete až ve čtyřech zařízeních, proto každý může mít svůj vlastní účet a nebude vás to stát ani o korunu více.

Jak si pořídit Disney+?

Disney+ si můžete předplatit jednoduše na oficiálních webových stránkách. Tam se zaregistrujete, bezpečně vyplníte základní údaje o sobě a o své platební kartě a pak už nezbývá nic jiného, než si vybrat formu předplatného (měsíční nebo roční) a zaplatit danou částku. Ihned od zaplacení můžete služby Disney+ neomezeně využívat. Předplatné na této streamovací službě můžete kdykoliv zrušit, a i po zrušení předplatného vám bude až do konce vámi zaplaceného období fungovat. Pokud budete chtít v budoucnu předplatné opět obnovit, učiníte tak jednoduše v nastavení svého účtu na webových stránkách Disney+.

Na jakých zařízeních lze Disney+ sledovat?

Streamovací službu Disney+ můžete sledovat téměř na všech zařízeních, na která jste zvyklí. To znamená, že filmy, seriály a další tituly můžete sledovat na webovém prohlížeči, na mobilním telefonu, tabletu, herních konzolích či set-top boxech a na chytrých televizích. Potřebujete k tomu jen platné předplatné a připojení k internetu. Založit si můžete až 7 účtů pro členy své rodiny nebo třeba pro kamarády a současně streamovat je možné na čtyřech účtech. Samozřejmostí je i neomezené stahování titulů a následné sledování offline to se hodí v případě, když třeba letíte letadlem a nemáte možnost připojit se k internetu.

Jaké pořady Disney+ nabízí?

Streamovací služba Disney+ nabízí ten nejzajímavější jedinečný obsah, který pochází ze studií Walt Disney Studios a Walt Disney Television. Kromě toho i tvorbu značek Star Wars, Marvel, National Geographic, Pixar, Star a další. Disney+ tedy oceníte jak vy, tak i vaše děti. Ve filmotéce si najde každý to své je libo marvelovky, animované či hrané Disney klasiky nebo snad Star Wars? Najdete zde také pořady z oblíbených kanálů Jetix a Disney Channel, na kterých vyrůstala dnešní mládež nechybí ani legendární Hannah Montana nebo všechny série oblíbeného seriálu Simpsonovi! Disney+ nabízí zhruba 800 filmů, 900 seriálů a 130 exkluzivních titulů, mezi které patří například sci-fi show Mandalorian či superhrdinský seriál WandaVision.

Na Disney+ můžete sledovat například:

• Moon Knight (2022)
  • Obi-Wan Kenobi (2022)
  • Mandalorian (2019)
  • Ms. Marvel (2022)
  • Městečko záhad (2012-2016)
  • Loki (od 2021)
  • Doba Ledová
  • Simpsonovi
  • Walt Disney a jeho kouzelný svět (1954-1981) a další…

Aktuální hit na Disney+ je jednoznačně seriál Obi-Wan Kenobi a animovaný film Encanto. Obrovské popularitě se těší i starší tituly, jejichž oblíbenost ani po letech neklesá právě naopak, stále vzrůstá.

Jsou pořady Disney+ v češtině?

Streamovací služba Disney+ má své pořady dostupné v českém jazyce a to platí i pro celé uživatelské rozhraní a aplikaci. Nemusíte se tedy bát, že byste museli luštit obsah nebo důležité věci v nastavení v cizím jazyce. Tituly jsou k dispozici s dabingem nebo s titulky. Záleží jen na vás, co upřednostníte. Oproti ostatním streamovacím službám má v tomto ohledu Disney+ poměrně velký náskok, protože téměř žádná streamovací služba (kromě těch českých) nenabízí tolik titulů v českém jazyce.

Výhody Disney+

Pojďme si shrnout hlavní výhody, které předplatitelé u Disney+ najdou:

1) Disney+ má jedinečný obsah za skvělou cenu

Než k nám do Česka Disney+ dorazilo, lidé často sháněli své oblíbené disneyovky jinak, třeba různě po internetu. To však bylo na úkor kvality a občas se ani nepovedlo najít všechny díly daného pořadu. Teď je ale Disney+ se svým jedinečným obsahem konečně dostupný i spolu se všemi nejoblíbenějšími pořady a to za skvělou měsíční cenu a navíc s možností ušetřit až 15 %.

2) Za dvě stovky se může dívat celá rodina

Velká výhoda Disney+ je pochopitelně počet zařízení, která se mohou k jednomu účtu připojit současně mohou streamovat až čtyři účty, což je oproti konkurenci výhodné. Většinou mohou streamovat maximálně dvě zařízení současně. Každý má možnost dívat se na jakémkoliv zařízení od telefonu, přes herní konzole až po televizi.

3) Obsah je v češtině

Nemusíte se složitě proklikávat do seriálu či filmu a zkoumat, jestli jestli je u něj dostupný dabing nebo alespoň titulky Disney+ totiž nabízí češtinu u všech svých titulů. Ne u všech najdete český dabing, v tom případě tam místo něj na vás budou vždy čekat titulky.

4) Přehledná aplikace na sledování v telefonu nebo na tabletu

Pokud sledujete tituly především na telefonu, oceníte přehlednou aplikaci Disney+, kterou si uživatel může stáhnout do telefonů podporující iOs i Android. Oproti webovému prohlížeči je aplikace mnohem rychlejší, přehlednější a zkrátka uzpůsobená tak, aby vám co nejvíc usnadnila výběr filmu či seriálu.

5) Kvalitní obraz je samozřejmostí

Kvalita obrazu na Disney+ je v závislosti na titulu buď Full HD nebo 4K Ultra HD takže se vám nestane, že byste s obrazem nebyli spokojení. Špičková kvalita zajistí, že i u sledování starých disneyovek (které vznikly v době, kdy kvalita ještě nebyla tak dobrá) budete mít pocit, že jde kvalita jednoduše s dobou.

6) Z mobilní aplikace lze titul sdílet do televize

Můžete využít šikovnou vychytávku, díky které můžete ušetřit čas, pokud vlastníte aplikaci Disney+ i chytrou televizi. Z mobilní aplikace můžete jednoduše streamovat film či seriál přímo na televizní obrazovku. Obě zařízení by měla být připojena ke stejné Wi-fi síti.

Nevýhody Disney+

I zde ale najdeme pár nevýhod, které je dobré předem zvážit.

1) Oproti konkurenci nabízí méně titulů

Ačkoliv se to nejspíš nedá považovat přímo za nevýhodu, jelikož Disney+ má skutečně kvalitní obsah, tak má oproti své konkurenci opravdu méně dostupných titulů, a to v závislosti na dané streamovací službě klidně i o několik tisíc.

2) Disney+ si nemůžete vyzkoušet zdarma

Některé streamovací služby nabízí (nebo alespoň ve svých začátcích nabízely) zkušební období zdarma, během kterého si vyzkoušíte všechny funkce a pomůže vám ulehčit rozhodnutí, jestli je to ta pravá streamovací služba pro pokrytí vašich potřeb. Abyste to zjistili u Disney+, musíte si zkrátka zaplatit celý měsíc.

Často kladené otázky

V následujících bodech ještě upřesníme několik nejčastějších otázek, které padají na téma Disney+.

Registrací ani zaplacením předplatného se u streamovací služby Disney+ k ničemu nezavazujete. Své předplatné můžete kdykoliv ukončit a stejně tak v něm můžete libovolně pokračovat. Vše si můžete měnit v nastavení účtu Disney+. Vaše jediná povinnost je zaplatit si měsíční poplatek v měsíci, kdy chcete službu sledovat.

Disney+ je víc než vhodné pro děti! Spousta pohádek a animovaných filmů zajistí zabavení vašich nejmilejších na nespočet měsíců. Svým dětem můžete vytvořit přímo dětský účet, ve kterém budou mít k dispozici pouze pohádky vhodné k jejich věku a nemůže se tak stát, že by si přehrály film či seriál vhodný pro dospělé.

Registrace je jednoduchá a probíhá na stránkách Disney+. Webové stránky jsou přehledné, proto rychle najdete tlačítko odkazující na registraci. Po vyplnění několika základních údajů budete vyzváni k výběru vašeho předplatného (měsíční nebo roční) a poté k platbě. To je vše, pak už můžete nerušeně sledovat své oblíbené tituly.

Na Disney+ své předplatné zaplatíte v mžiku pomocí platební karty, případně účtu Paypal. Je to rychlé a bezpečné, a navíc si můžete nastavit automatickou měsíční platbu a ušetřit si tak čas za tyto povinnosti.

Disney+ na svých oficiálních webových stránkách nabízí možnost zvolit si roční předplatné, díky kterému ušetříte 400 Kč, a mimo to také nebudete muset celý rok řešit měsíční platby. Jiné slevové akce však služba Disney+ aktuálně nenabízí. Doporučujeme si alespoň první měsíc zaplatit zvlášť, abyste věděli, jestli pro vás má smysl roční předplatné a pokud ano, s radostí se vrhněte do ročního předplatného.

Videa

Autor článku:

Zajímá vás něco o nás a jak tvoříme obsah? Garant článku: Daniel Hanuš – nadšenec do zjednodušování světa tarifů