Chytrá marketingová strategie

Kurzem provází  Michal Krutiš

Naučte se, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii pro propagaci firmy, nejen na internetu.

zdarma

Celková délka

1:00 hod

Počet lekcí

19

Hodnocení
Přidat do plánu
Certifikát absolventa
Neomezený přístup
Na co se kurz zaměřuje

Představte si svou firmu jako dům ve velkém městě. Vaši zákazníci přicházejí jednotlivými ulicemi a každý z nich má svou vlastní cestu k vám. Podobně je to i na webu. Pokud na správné online marketingové kanály (ulice) umístíte svůj obsah, dokážete přivést nové zákazníky až k vám.

Pokud se staráte o marketing své firmy, tento kurz vám pomůže. Naučím vás, jak přemýšlet o svém marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu vašeho podnikání. Vytvoříte si chytřejší marketingovou strategii.

Poznáte svou cílovou skupinu. Vymyslíte persony, poznáte jejich nákupní proces a i za použití frameworku STDC připravíte funkční marketingové scénáře. Budete vědět, kde a co máte zákazníkům říkat, aby nezabloudili a měli důvod přijít až k vám.

Kurz představí některé kroky při přípravě marketingové strategie a marketingového plánu: 

  • Cílová skupina a persona
  • Obsahy -> Rozcestníky -> Scénáře
  • Framework STDC  - SEE THINK DO CARE
  • Propojení různých marketingových přístupů v celek
  • Příklady z praxe
Celý popisek

Osvojíte si následující dovednosti
Lektoři kurzu
Michal Krutiš

Online marketingový stratég

Michal pomáhá firmám s chytřejším online marketingem. Propojuje branding s obsahovým a výkonnostním marketingem. Živí se poradenstvím v online marketingu od roku 2003. Pracoval v několika online marketingových agenturách a spoluzaložil agenturu H1.cz. Nyní je online marketingový konzultant na volné noze.

Podle Michala se marketéři příliš zaměřují na jednotlivé úkoly, kanály, cíle, ale nepřemýšlejí o své marketingové strategii komplexně.  

Hodnocení kurzu

92 %

1 075 hodnocení
756x
228x
61x
18x
12x

Hodnocení přidávají pouze studenti s ověřeným účtem


Tereza D.

Jednoduché a stručné, děkuji :)


Martina Kepková

Jasně a svěže podané téma, děkuji :-)


Pavel Fajman

Děkuju za kurz. Čtvrtá otázka v závěrečném testu je myslím špatně formulovaná: "Co nepatří mezi hlavní části marketingové strategie?" Nemělo by tam být spíše slovo "patří"?

Často kladené dotazy
Čeká vás závěrečný test, který prověří, co jste se naučili. Za absolvovaný kurz získáte certifikát o absolvování. Test můžete zkoušet i víckrát, tak žádný stres.

Stačí v závěrečném testu získat aspoň 80%. Certifikát zůstane uložený u absolvovaného kurzu, kdykoliv připravený ke stažení.

Je to doklad o tom, že na sobě pracujete víc, než je běžné. To vám pomůže vyniknout mezi dalšími lidmi, kteří mají zálusk na stejné pracovní místo, nebo v rámci sebe-prezentace. Nejlépe využijete certifikát ve svém životopisu (např. na Linkedin a Jobs.cz) nebo jako vytištěný dokument mezi vašimi dalšími vzdělávacími úspěchy.

Ano, lekce můžete studovat opakovaně, také je můžete přeskakovat a následně se k nim vracet. Ať už kurz zakončíte úspěšně nebo neúspěšně, můžete ho libovolně opakovat.