Driveto recenze, diskuze a zkušenosti 2024 (operativní leasing)

Chcete si pořídit automobil, ale chcete co nejvíc ušetřit? Možná uvažujete o operativním leasingu. Přečtěte si, jak tato služba funguje. Především vám představíme služby společnosti Driveto.

Driveto

Operativní leasing přináší řešení pro ty zájemce, kteří si chtějí vypůjčit auto na dlouho dobu. Společnost Driveto nabízí jak flexibilní, tak pevné smlouvy. V nabídce má velké množství automobilů. Potenciálním klientům slibuje úsporu finanční i časovou. Pokud o operativním leasingu uvažujete, přinášíme vám podrobnou recenzi.

Průzkum trhu a vybírání těch nejdůležitějších střípků informací pro výběr produktu či služby: to je naše! Naši redaktoři tráví nad průzkumem článku desítky hodin a celá naše redakce se řídí naším redakčním kodexem

Co je operativní leasing?

Operativní leasing je v podstatě forma dlouhodobého pronájmu. Od klasického leasingu se liší tím, že ani po skončení smlouvy auto nepatří vám, nýbrž společnosti, od které jste si ho pronajali. Taková služba přináší jasnou nevýhodu –⁠ auto není vaše. Nemůžete ho prodat, nemůžete na něm dělat bez domluvy s majitelem žádné úpravy, musíte jezdit do smluvního servisu a podobně. Ale na druhou stranu za vás společnost vyřídí všechno papírování spojené s vlastnictvím vozidla. Nechá si za něj zaplatit. V neposlední řadě ale nemusíte řešit, co s vlastním autem, když ho z nějakého důvodu chcete vyměnit nebo doslouží. Nové auto totiž ztrácí na ceně v podstatě ve chvíli, kdy s ním vyjedete z garáže. Operativní leasing tak nabízí zajímavou alternativu mezi koupí nového a ojetého vozu.

Co je Driveto a jaké služby nabízí?

Driveto je společnost, která nabízí soukromým i firemním zákazníkům flexibilní i klasický operativní leasing. Ten flexibilní přináší možnost smlouvu kdykoliv vypovědět a automobil vrátit nebo si vypůjčit nový. Je samozřejmě méně cenově výhodný než ten klasický. Ten využijí ti klienti, kteří flexibilitu nutně nepotřebují.

Jak funguje operativní leasing Driveto?

Driveto sází na jednoduchost. Začnete tím, že si ujasníte, kolik přibližně za rok najezdíte kilometrů. Zadáváte minimální částku, podle té vám vypočítají cenu. Dále se rozhodnete, jestli budete chtít flexibilní operativní leasing (možnost okamžitého ukončení kdykoliv), pronájem na minimálně 6 měsíců nebo smlouvu na dobu určitou. Už v té chvíli vám systém začne filtrovat auta. Dále si zadáte parametry vysněného automobilu a můžete se probírat nabídkou. U zvoleného vozu dále svítí, za jak dlouho bude k dispozici a další detaily. Potom si vyberete konkrétní vůz (od každého modelu jich může být několik v různé cenové hladině) a zvolíte si nezávaznou poptávku.

Poté čekáte (většinou několik hodin) na telefon od operátora. Ten s vámi vyřídí potřebné detaily, připraví smlouvy, které lze většinou podepsat online. Zaplatíte startovací poplatek (v případě flexibilního operativního leasingu) a domluvíte si čas předání. Od podpisu smlouvy je to vždy v horizontu několika dnů. Auto pro vás bude připraveno v centru firmy v Praze u OC Nové Butovice. Potom už s autem jezdíte. Každý vůz má jasně danou dobu, do které ho musíte vrátit. Driveto vás o termínu včas informuje a nabídne vám jiný vůz. Termíny servisních kontrol a také pojištění hlídá firma za vás. Vy se o nic nestaráte, jen jezdíte.

Jak vypadá nabídka aut u Driveto?

Nabídka vozů je skutečně pestrá. V nabídce najdete nejrůznější značky. Malá auta, rodinné vozy, manažerské vozy, SUV. Vybrat si můžete poměrně snadno už ve vyhledávači. Můžete zadat slovní spojení jako “rodinný vůz” a systém za vás vyfiltruje to, co hledáte. Můžete také vyhledávat podle kategorií, zadat značku, typ karoserie, preferovanou převodovku a palivo, případně další detaily. Hlavně potom systém filtruje podle ceny, kterou jste ochotni za auto měsíčně splácet. V nabídce najdete třeba i auta s parkovací kamerou nebo zimními pneumatikami. Vyhledávání je skutečně velmi pohodlné a pokud jste fanoušek do aut, probírat se katalogem vás bude i bavit.

Jaké jsou ceny u Driveto?

V ceně operativního leasingu máte letní i zimní pneumatiky, jejich výměnu a uskladnění. Servisní prohlídku, dálniční známku, povinné ručení a havarijní pojištění s 5% spoluúčastí. Některé opravy hradíte sami, jiné jdou z havarijního pojištění (s vaší spoluúčastí). Pojištění nepokrývá pojištění předního skla ani některá doplňková připojištění. Dále si z vlastní kapsy hradíte opravy a výměny spojené s opotřebením materiálu. Vše je jasně vyjmenované ve smlouvě.

V případě sjednání flexibilního operativního leasingu platíte startovací poplatek. Tedy nevratnou částku, jejíž výše se odvíjí od ceny zvoleného automobilu. Může tak dosáhnout třeba i několika desítek tisíc korun. Není nutné ho vždy zaplatit najednou. Dá se vyřídit jeho splacení v podobě menších částek. Ale jen v případě déletrvajícího pronájmu. Pokud nepotřebujete flexibilitu a víte, kdy auto vrátíte, tak startovací poplatek neplatíte. Pak ale v případě dřívějšího vrácení vozidla platíte penále.

Samotné ceny jsou srovnatelné s konkurencí. Flexibilní operativní leasing vyjde dráž.

Jaké jsou podmínky operativního leasingu Driveto?

Pro vypůjčení auta od Driveto nemusíte splňovat žádné speciální podmínky. Můžete si půjčit auto jako fyzická osoba (jako OSVČ nebo pouze jako soukromá osoba) nebo na firmu. Nemůžete si půjčit auto jako osoba v exekuci nebo insolvenci. Ale na druhé straně si takto mohou pronajmout auto i cizinci, pokud zde mají trvalý pobyt. Musí vám být víc než 25 let.

Zákaznická podpora Driveto

Zákaznickou podporu můžete kontaktovat několika způsoby. Můžete osobně zajít na pobočku do Nových Butovic, čímž ale mažete hlavní výhodu Driveto, tedy pohodlné online sjednávání. Můžete vyřídit svou záležitost na online chatu, e-mailem nebo telefonem. V neposlední řadě Driveto komunikuje se zákazníky na Facebooku a odpovídá rychle.

Pro koho se operativní leasing Driveto hodí?

Driveto patří mezi operativními leasingy na českém trhu k nejlepším. Rozhodování zde tak ovlivní především to, zda se pro vás vůbec operativní leasing hodí. Především ho využijí ti, kdo se nechtějí v dané chvíli zatěžovat koupí vlastního vozu. Hlavně proto, že třeba neví, co bude příští rok. Nechtějí pořizovat teď auto pro dojíždění do práce a příští rok pro rodinné dovolené, když se jim rozroste rodina.

Výhody a nevýhody Driveto

Samotné Driveto má jako každá větší firma výhody i nevýhody. Ty nevýhody ale většinou plynou z operativního leasingu jako takového.

Výhody:

• Komplet vyřízení online
  • Velký výběr automobilů
  • Flexibilní operativní tarif
  • Kvalitní automobily
  • Rychlost vyřízení

Nevýhody:

• Nutnost vyzvednutí automobilu v Praze
  • Nevýhody spojené s operativním leasingem jako takovým

Recenze Driveto

Platforma Driveto je jedna z mnoha na českém trhu, která nabízí operativní leasing. Jako jediná ale nabízí flexibilní operativní leasing. Nespornou výhodou je také vyřízení online. Platforma je velmi přehledná a komunikace se zákaznickou podporou skvělá. Ve srovnání s konkurencí nabízí podobné produkty za podobné ceny. Navíc má právě flexibilní operativní leasing a vyřízení komplet online. Mimopražským zákazníkům může vadit, že auto lze vyzvednout pouze na pobočce v Praze Nových Butovicích.

Co o Driveto říkají klienti?

Klienti, kteří Driveto využívají, si ho většinou chválí. Negativní recenze se neobjevují příliš často. Na druhou stranu není jich mnoho. Většina recenzí je staršího data. Klienti si chválí zákaznickou podporu, rychlost vyřízení a širokou nabídku automobilů.

Shrnutí

Pokud uvažujete o operativním leasingu, určitě stojí za to nabídku od Driveto zvážit. Pokud vás oslovila možnost vrátit auto, kdykoliv chcete, je Driveto právě pro vás. Pokud flexibilitu nutně nepotřebujete, můžete se poohlédnout také po nabídce jiných platforem. Dívejte se přímo na nabídku konkrétních automobilů a srovnávejte. Pokud chcete jednoduchost, vyplatí se půjčit si auto u Driveto, protože zde je vše online. Na druhé straně, bydlíte-li daleko od Prahy, možná v místě bližším svému bydlišti najdete platformu, která operativní leasing nabízí za podobných podmínek.

Často kladené otázky

V následujících bodech ještě upřesníme několik nejčastějších otázek, které padají na téma Driveto.

Záleží na tom, zda si auto půjčujete na firmu, nebo jako soukromá osoba. Pokud ho půjčujete na firmu, mohou auto řídit pouze zaměstnanci dané firmy. Pokud je půjčeno soukromé osobě (i když ho půjčuje jako OSVČ), může ho řídit daná osoba (která také zodpovídá za veškeré škody) nebo rodinní příslušníci. Půjčení jiné osobě je možné pouze s písemným souhlasem společnosti Driveto.

V ceně je velká část servisních poplatků a povinné ručení. Dále havarijní pojištění se spoluúčastí 5 %, dálniční známka a garanční prohlídka. Obě sady pneumatik, jejich uskladnění, zimní a jarní výměna. Některé opravy musí klient platit sám, jiné se spoluúčastí hradí havarijní pojištění. Opravy spojené s opotřebením materiálu si hradíte sami.

Nemáte žádný předem daný seznam. Když chcete s autem do servisu, zavoláte do Driveto a spolu domluvíte, kam auto odvézt.

Videa

5/5 - (1 vote)