TOP 6: Nejlepší hry pro dívky online zdarma 2024 –⁠ recenze

Oddechovka pro milovníky zvířat

Strategie ze starého Egypta

Strategie z dob faraonů

Pro fanynky vlaků

Objevte zábavný svět vlaků

Hry Pro Divky

Počítačové hry nejsou jen pro mužské pohlaví, s chutí si zahrají i holky. Většinou se nejedná o hry plné tanků a zombíků (i když se samozřejmě najdou výjimky) a typické hry pro dívky tak vypadají trochu jinak. Objevují se v nich zvířata, můžete se v nich stavět do různých profesí, mít vlastní farmu… Podívejte se, jaké hry pro dívky online jsou nejoblíbenější.

Jak jsme zmínili v úvodu, každá dívka může mít při hraní jiné preference a spoustu holek určitě baví i klasické střílečky. Pokud ale zadáte do vyhledávače “hry pro dívky”, vyskočí vám poměrně specifický typ her. Jedná se o hry vizuálně líbivé, často jde o strategické hry nebo simulace různých povolání. Vedete vlastní obchod, farmu, ZOO… Nejsou většinou potřeba další hráči, hry nebývají nijak komplikované a jsou spíše odpočinkové než akční.

• MMO (massively multiplayer online game) je označení typu hry, kterou je možno hrát ve velkém množství hráčů, již jsou v jeden čas připojení na server.
  • RPG (role-playing game) je hra, ve které hráči zaujímají role fiktivních postav, za které podle daných pravidel v samotné hře jednají. Ve volném překladu žánr můžeme nazvat “hry na hrdiny.”
  • MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) je žánr hry s obrovským počtem hráčů, jenž v sobě má prvky RPG. Jde o hru na hrdiny, která se odehrává ve smyšleném světě, nejčastěji v prostředí fantasy nebo sci-fi.
  • Prohlížečová hra, známá též jako browser hra nebo webová hra, je ta hra, která může být hrána pouze přes váš internetový prohlížeč. Není třeba ji stahovat ani jakkoli instalovat.
  • Budovatelská strategie je podžánr strategické počítačové hry, ve které se hráč soustředí na budování (a ekonomiku) místo na boj.

Budování farmy ve středověkých kulisách

V této hře si vyzkoušíte roli farmáře ve středověké atmosféře. Začnete hezky od píky, tedy od malého políčka a pár zvířat, postupně budete svou farmu rozšiřovat a zvelebovat, přikupovat další prvky… Nejprve si ale na všechno budete muset vydělat, a to právě prodejem vypěstovaných plodin a vyrobených produktů. Jak se bude vaše podnikání rozšiřovat, budou se vám otevírat další možnosti, budovy nebo funkce. Tato hra se řadí mezi klasické oddechovky a bavit bude jak nadšené, tak i příležitostné hráče.

Oddechovka pro milovníky zvířat

Ve hře My Free ZOO se hned od začátku postavíte pořádné výzvě. Vžijete se totiž do role provozovatele zoologické zahrady před krachem. Vaším úkolem tedy bude napravit škody, postarat se o zvířata, získat peníze a také znovu přilákat zákazníky. Vedle upravování výběhů a zajišťování spokojenosti zvířat musíte také stavět atrakce nebo stánky a obchůdky pro lidi. Hra potěší příjemnou a veselou grafikou, velkými možnostmi co se výběru vybavení a zvířat pro vaši ZOO týče a v neposlední řadě i mini hrou puzzle, která vám přihraje bonusy zdarma. Ve hře také můžete kooperovat s dalšími hráči, nebo s nimi naopak soupeřit. Pokud máte rádi zvířata nebo patříte k fanouškům klasiky ZOO Tycoon, bude vás My Free ZOO bavit.

Strategie z dob faraonů

Hry pro dívky nemusí být jen plné zvířat. Hra Anocris je budovatelská realtimová strategie z dob starého Egypta, v níž budete bojovat o vládu nad Nilem. Nejprve budete muset začít budovat úspěšnou osadu. Čeká vás stavba pyramid, knihoven, pěstování i těžba, na řadu ale přijde i armáda. Se vším vám mohou pomoci rádci a také bohové. Soupeři ale mají stejný cíl, a tak budete čelit i jejich útokům. Abyste je odrazili, hodí se pracovat na diplomatické stránce a vytvářet si spojenectví. Tato hra nadchne především ty, kteří se chtějí zabavit na delší dobu.

Objevte zábavný svět vlaků

Do kategorie nenásilných a zábavných simulací, které mají potenciál najít oblibu i u dámského publika, patří Rail Nation. Jedná se o počin z dílny tvůrců obrovsky populární hry Travian, v němž budete mít za úkol zapojit své strategické myšlení a plánovat vlakové trasy. Rozvíjet se budete i za pomoci dalších hráčů. Vybrat si můžete z několika scénářů (Classic, American Dream, Steam Over Europe a speciálních serverů), jedno kolo pak vždy trvá 3 nebo 4 měsíce a je rozděleno do 6 epoch. Pak začínáte znovu. Pokud chcete smést ze stolu klišé, že pro holky jsou jen hry se zvířaty a farmami, Rail Nation bude trefou do černého.

Další z populárních farmářských simulací

Farmářské hry jsou (nejen) u dívek velmi oblíbené a k těm nejpopulárnějším patří i Big Farm. Vžijete se do role farmáře, který od svého strýčka dostal hospodářství v ne zrovna dobrém stavu. Svůj úkol tedy nejspíš tušíte. Budete muset dát vše zase do pořádku a začít se o farmu starat, rozšiřovat ji a na to všechno získávat peníze prodejem plodin a dalších produktů. Kupujete zvířata, stavíte, pěstujete a plníte úkoly. K dispozici je k tomu spousta budov různých úrovní i velké množství dekorací. Hra vás bude bavit i díky tomu, že ji tvůrci často ozvláštňují a doplňují o novinky.

Oblíbená hra pro koňařky

Pokud je řeč o hrách pro dívky, nesmí chybět ani jedna s koňmi. Protože která dívka nikdy nechtěla svého vlastního koně nebo alespoň poníka. V RPG hře Star Stable si koně pořídíte, staráte se o něj a také si s ním vytváříte vztah. Díky tomu pak můžete porážet další hráče na turnajích a závodech. Doménou této hry je velká komunita hráčů, takže o soupeře rozhodně nebude nouze. Nutno však upozornit, že hra je sice dostupná zdarma, ale pouze do 5. úrovně. Poté už je třeba sáhnout po měsíčním nebo celoživotním členství.

PĚT tipů, jak vybrat nejlepší online hru pro dívky

Stále jste se nerozhodli, s jakou hrou začít? Přidáváme pár bodů, které vám s výběrem pomůžou.

1) Kolik času chcete hře věnovat?

V první řadě si ujasněte, jestli si chcete jen příležitostně zkrátit dlouhou chvíli, nebo hledáte hru, které se budete věnovat každý den. To vám výběr na začátku protřídí.

2) Vyberte si žánr

Baví vás vžít se do některého povolání, rádi budujete města či farmy, nebo byste raději něco logického? Variant je spousta i mezi hrami pro dívky.

3) Prostředí, které vás bude bavit

Vybírat můžete i podle prostředí, do kterého je hra zasazená. Máte rádi historii? Přesuňte se k faraonům nebo do středověku. Baví vás zvířata? Zkuste si budovat vlastní ZOO nebo farmu. Ať už jsou vaše preference v tomto směru jakékoliv, jistě najdete hru blízkou vašim zájmům.

4) Pozor na hry zdarma

Některé hry jsou zdarma úplně, jinde si můžete hraní vylepšit placenými prvky, v některých případech je ale zdarma jen pár prvních úrovní. Raději předem zjistěte, jak je to s vámi zvolenou hrou, abyste předešli případnému zklamání.

5) Za sebe, nebo za všechny?

Vybírat můžete i podle toho, zda chcete při hraní spolupracovat s dalšími hráči v rámci různých aliancí a společenství, nebo raději hrajete pouze sami za sebe. V některých případech vás ostatní hráči nemusí při hraní ovlivňovat vůbec.

Často kladené otázky

V následujících bodech ještě upřesníme několik nejčastějších otázek, které padají na téma online her pro dívky.

Herní mikrotransakce označují drobné nákupy při hraní, kterými si můžete hru vylepšit.