TOP 7: Nejlepší válečné online hry zdarma 2021 – recenze

Valecne Hry

Máte chuť na kvalitní multiplayerovou vojenskou hru?Nechcete zbytečně utrácet? Přečtěte si náš žebříček nejoblíbenějších výlečných online her zdarma a začněte hrát! Vyzkoušet jich klidně můžete hned několik.

Jak tvůrci vydělávají peníze, když je hra zdarma? Online hry zdarma umožňují lidem hrát kompletně zdarma. Za peníze si však můžete kupovat různá vylepšení do hry, jež vás postup ve hře urychlí (tzv. mikrotransakce). Není to však povinné, pravdou je, že většina hráčů ve hrách nic nekupují. Hry proto potřebují velké množství hráčů.

• MMO – (massively multiplayer online game) je označení typu hry, kterou je možno hrát ve velkém množství hráčů, jež jsou v jeden čas připojení na server.
  • RPG – (role-playing game) je hra, ve které hráči zaujímají role fiktivních postav, za které podle daných pravidel v samotné hře jednají. Ve volném překladu žánr můžeme nazvat “hry na hrdiny.”
  • MMORPG – (massively multiplayer online role-playing game) je žánr hry s obrovským počtem hráčů, jež v sobě má prvky RPG. Jde o hru na hrdiny, jež se odehrává ve smyšleném světě, nejčastěji v prostředí fantasy nebo sci-fi.
  • Prohlížečová hra – známá též jako browser hra nebo webová hra, je ta hra, která může být hrána pouze přes váš internetový prohlížeč. Není třeba ji stahovat ani jakkoli instalovat.
  • Budovatelská strategie – je podžánr strategické počítačové hry, ve které se hráč soustředí na budování (a ekonomiku) místo na bo

Podívejme se však na samotný seznam nejlepších vojenských online her zdarma:

1. World of Tanks
  2. War Thunder
  3. Grepolis
  4. World of Warships
  5. Crossout
  6. Vikings War of Clans
  7. Star Conflict

Oblíbená akční tanková střílečka pro stratégy

Máte chuť si zajezdit v tancích a pustit se do bitev, které vyžadují taktické myšlení a pořádné herní dovednosti? Potom vás osloví populární MMO akční střílečka World of Tanks (WoT), ve které se ocitnete na bitevním poli uprostřed druhé světové války. Byť hra nabízí několik herních stylů, nejoblíbenější formát vypadá přibližně takto:

Po připojení na server vás systém zařadí do jednoho herního týmu o 15 hráčích a bojujete proti stejně velkému jinému týmu. Bojujete jak nejlépe zvládnete a na konci bitvy se vyhodnotí vaše osobní a týmové skóre. Průměrná bitva trvá přibližně 5-15 minut. Za každou bitvu dostáváte herní body “expy”, za které si můžete vylepšovat tanky do dalších bitev. Máte na výběr z širokého množství tanků a národností. Svůj tank si upravujete podle vašeho stylu hraní: můžete se zaměřit na počet životů, palebnou sílu nebo třeba na rychlost.

Vzhledem k tomu, že WoT má 180 mil aktivních hráčů z celého světa, tak o protihráče opravdu není nouze. Hra je z pohledu třetí osoby a mnohé jistě potěší i česká lokalizace. Spíše než zběsilou a chaotickou akci čekejte spíše taktické vyčkávání na chybu nepřítele.

Kategorie: Válečné, Simulátory, Strategie, Bojové, Česky

Válečná simulace plná leteckých, námořních i pozemních bitev

War Thunder patří mezi nejhranější MMO válečné simulace, v níž zažijete atmosféru pozemních, námořních i leteckých bitev. Hra je zasazena především do 2. světové války a Korejské války, přičemž ve hře najdete více herních režimů: dynamické kampaně, mise pro jednoho, kooperativní režimy nebo vytváření vlastních misí. Můžete hrát za 9 různých zemí (např. USA, SSSR, Japonsko, Čína, Velká Británie,…).

Za hraní získáváte zkušenosti, za které pak odemykáte a vylepšujete svá letadla, tanky, bombardéry, lodě apod… Jde o více platformovou hru, tudíž hráči na PC, PS4 i Xbox One hrají na jednom serveru, čímž se zvyšuje počet možných protihráčů ve hře. Čeká na vás více než 80 map, vyladěná grafika, česká lokalizace a 800+ válečných strojů. Pokud jste příznivci vojenské historie a masivních bojových akcí, War Thunder vás stoprocentně pohltí.

Kategorie: Akční, Simulace, Bojové, RPG, Česky

Budujte mocná řecká města pomocí píle a dohod s řeckými bohy

Grepolis je budovatelská online strategie v prohlížeči zasazená do Starého Řecka. Unikátním prvkem je možnost budovat více městeček a navazování nadpřirozených spojenectví s řeckými bohy. Zasvěcení města určitému bohu vám pak pomůže např. v boji, při těžbě surovin nebo zemědělství. Zajistěte základní infrastrukturu, zajišťujte suroviny, obchodujte a v neposlední řadě také zkoumejte a budujte silné vojsko. V mnohém se podobá jiným budovatelským strategiím jako je např. Forge of Empires nebo Travian.

Každá z budov má své specifické vlastnosti a cíle, je jen na vás v jakém pořadí vše postavíte. S ostatními hráči můžete spolupracovat nebo na jejich vesničky útočit. Řada hráčů si pochvaluje fakt, že hra je zábavná i v pokročilejší fázi, tudíž o zábavu budete mít postaráno na měsíce až roky. Patrioty také jistě potěší kompletní česká lokalizace. Velice zábavným prvkem hry je také žebříček hráčů, který vás motivuje posouvat se s vaším řeckým impériem neustále kupředu.

Kategorie: Budovatelské, Strategie, Česky

Nevšední námořní bitvy od tvůrců World of Tanks

World of Warships je další ze série online her od tvůrců vele úspěšné hry World of Tanks. Hra vás pohltí atraktivními a nevšedními souboji na otevřeném moři. Po připojení vás systém zařadí do jednoho herního týmu a bojujete proti stejně velkému jinému týmu. Bojujete jak nejlépe zvládnete a na konci bitvy se vyhodnotí vaše osobní a týmové skóre. Oproti hrám s tanky vyžadují námořní souboje pečlivější míření a týmovou práci. Na výběr máte čtyři třídy lodí, z nichž každá musí být v bitvě použita tak, aby měla co nejefektivnější dopad na útok proti nepříteli. Potěší i čeština a široká základna uživatelů.

Akční střílečka v originálních vozidlech v postapokalyptickém světě

Crossout je multiplayerová akční jízda v postapokalyptické východní evropě. Styl hry je na první pohled podobný World of Tanks, v mnohém je však naprosto rozdílný a originální. Ve hře se proháníte svým vlastním ozbrojeným vozidlem a snažíte se dobýt nepřátelskou základnu (a zároveň udržet tu svoji). Můžete si vytvářet a tunit vlastní unikátní vozidla, přičemž tvůrci hry vás ani trochu nedrží na uzdě. Při hraní se budete popadat smíchy, co lze s vozidly vše vytvořit: válečný náklaďák, obrněný traktor nebo třeba pozemní válečná lokomotiva.

Chvílemi si člověk při hraní i říká, jak je možné, že taková hra může být zdarma. Grafika i hratelnost je totiž vskutku famózní. Za úspěchy ve hře dostáváte herní měnu, za jež si můžete vylepšovat vozidla. Crossout je ideální hra pro ty, kteří ve hrách mají rádi pořádnou akci v kombinací se správným taktickým uvažováním.

Kategorie: Simulátory, Bojové, Akční, Závodní

Staňte se pravým vikingem! Budovatelská strategie zaměřená na boj a stavění vesnice

Hra Vikings: War of Clans je vydařená bojová budovatelská strategie, kde se ocitnete v době vikingské a stanete se vůdcem jednoho vikingského městečka. Hra otestuje váš selský rozum při vedení a rozšiřování vesnice. Vyzkouší i váš válečnický um při nájezdech na jiné vesnice nebo při soubojích s nestvůrami. Starejte se o své území, vylepšujte schopnosti svých válečníků, dobývejte jiná území a komunikujte s dalšími hráči.

Kategorie: Budovatelské, Strategie

Akční MMO online hra z vesmírného prostředí

Než tanky, lodě nebo letadla vás láká něco více galaktického? Co takhle si uprostřed vesmíru ve vesmírných lodích zabojovat proti hráčům z celého světa? Přesně to je Star Conflict. Bere si to nejlepší z her jako je World of Tanks, s tím rozdílem, že vás místo tanků nechává probojovávat si cestu skrze nepřátelské vesmírné lodě. Otestujte svoji taktickou mysl a herní dovednosti jinak než kdy předtím!

Hra je typická pro skvělou grafikou, vynikající hratelnost a intuitivní ovladatelností vesmírných lodí a letadel. Čekají na vás souboje s opravdovými hráči (PvP), ale také s počítačem (PvE).

Kategorie: Akční, Bojové, Simulace, RPG

1 komentář u „TOP 7: Nejlepší válečné online hry zdarma 2021 – recenze“