Chcete nové zákazníky? Děkovačka ví, jak na to – recenze 2024
- Aktualizováno: 27.7.2022
Kladete si otázku, jak přivést na svůj e-shop nové zákazníky? Zapojte se do nového affiliate programu Děkovačka a upozorněte na sebe svými slevovými kupony. Jak tento nástroj funguje?
Průzkum trhu a vybírání těch nejdůležitějších střípků informací pro výběr produktu či služby: to je naše! Naši redaktoři tráví nad průzkumem článku desítky hodin a celá naše redakce se řídí naším redakčním kodexem.
- TOP 9: Nejlepší rybářské eshopy 2024 – recenze, diskuze a zkušenosti
- TOP 8: Nejlepší vyhledávače a srovnávače nábytku 2024 – recenze
- TOP 8: Nejlepší srovnání cen 2024 [srovnávače cen zboží]
- TOP 19: Netradiční předplatné – tipy (nejen) na dárek 2024
- TOP 16: Nejlepší předplatné kávy 2024 – recenze, zkušenosti a jak vybrat
- TOP 16: Nejlepší eshopy s oblečením 2024 – recenze, testy, zkušenosti
- TOP 14: Nejlepší čínské eshopy 2024 – recenze, testy, zkušenosti
- TOP 11: Nejlepší eshopy s nábytkem 2024 – recenze, testy, zkušenosti
- Nejlepší vyhledávače letenek 2024 – tipy na levné letenky
- Nejlepší poptávkové portály 2024 – recenze, zkušenosti [zadat poptávku]
- Nejlepší online stavebniny 2024 – recenze (stavební materiál)
- Nejlepší eshopy s matracemi 2024 – Kde koupit matraci? (recenze)
- Jak nakupovat na eBay – recenze, tipy, eBay česky
- 20 tipů na perfektní dárek k 60. narozeninám v roce 2024
- 20 tipů na nejlepší dárek pro manželku v roce 2024
- 10 e-shopů, kde koupit boty 2024 (sneakers i běžecké boty)
Obsah článku
Výhody
- Registrace a vstup do systému zdarma
- Bidovací systém dokáže přivádět další zákazníky
- Platíte pouze za uskutečněné objednávky (nebo za leady) viz ceník.
- Jednoduché nasazení do vlastního e-shopu
Nevýhody
- Pokud máte nízkou marži, motivování slevovým kupónem nebude pro vás.
Co je Děkovačka a jak je schopna přivést nové zákazníky na váš e-shop?
Hledáte nové možnosti prodeje vašeho zboží nebo služeb? Možná vám k tomu pomůže nový český nástroj Děkovačka. Jde o nástroj, který propojuje jednotlivé nekonkurenční obchody mezi sebou a tím přivádí zákazníky z jednoho na druhý.
Celý princip je úplně jednoduchý. Stačí, aby si zákazník v jednom internetovém obchodě něco zakoupil. Po ukončení nákupu se mu objeví dárek v podobě slevových kuponů. Pokud bude mít o kupon zájem, pošle si jej do e-mailu.
Neplatíte poplatky za registraci ani za účast na systému. Platíte pouze affiliate provize, která plyne z využití slevového kódu zákazníkem. Případně za přivedený e-mail na potencionálního zákazníka do vaší databáze.
Cílem Děkovačky je vybudovat síť partnerských e-shopů. Ti budou mezi sebou sdílet zákazníky a vzájemně si tak budou pomáhat při zvýšení konverzí. Ale až potom, co zákazník dokončí objednávku a skončí na takzvané děkovné stránce.
Pracuje se s náladou a momentálním rozpoložením zákazníka. Když zákazník nakoupil, má náladu nakupovat dál. Nechá si utéct atraktivní nabídku slevového kuponu, nebo se rychle zaregistruje a čerpá další výhody?
Reklama v podobě dárkového poukazu zobrazená až na děkovné stránce nepůsobí nikterak vtíravě. Naopak je u zákazníků vnímána velmi pozitivně v podobě příjemného bonusu. Šance, že si stáhne a využije vaši slevu, je vysoká!
Na jakém principu Děkovačka funguje?
Děkovačka funguje na principu sítě partnerských obchodů. Celý smysl funkčnosti je úplně jednoduchý. Zákazník si nakoupí v nějakém obchodě, projde celým procesem objednávky a na konci přejde na děkovnou stránku, kde se mu zobrazí většinou jen poděkování za nákup. Z toho vlastně nikdo ze zákazníků nic nemá.
Po zapojení do Děkovačky na děkovné stránce uvidí slevové kódy jiných obchodů. Toto zobrazení se děje u všech partnerských e-shopů. Děkovačka dává pozor, aby si nabídnuté e-shopy vzájemně nekonkurovaly. Nekonkurenčnost také garantuje.
Jak se zobrazí dárkové poukazy?
Dárkové poukazy se zobrazí zákazníkům v rohu monitoru pomocí malého banneru s tlačítkem „Vyzvedni si dárek“. Co považujeme za malé mínus je, že se text v tlačítku nedá libovolně upravovat. Ale to je jen malý detail.
Po kliknutí na tlačítko se dostane zákazník na nabídku s exkluzivními slevovými kupony od nekonkurenčních e-shopů. To, jak se váš e-shop bude zobrazovat na děkovné stránce, závisí na množství uskutečněných objednávek. Čím více se u vás dokončí objednávek, tím více vás propagují ostatní e-shopy.
Kolik zaplatím za inzerci na Děkovačce?
Velkou výhodou je, že Děkovačka jako taková, nestojí vůbec nic. Nezaplatíte za registraci ani za účast. Jediné, za co platíte, je přivedení nového zákazníka přes systém, případně za přivedený lead.
Jednou z možností, jak Děkovačku využít je pomocí affiliate marketingu. Jestliže někdo použije váš slevový kód, který dostane v Děkovačce, tak provize z využití tohoto kódu zákazníkem náleží Děkovačce Je potřeba, aby váš e-shop měl vlastní affiliate program. S jeho vytvořením vám pomůže například affiliate software Affilbox.
Upravte si pozice kuponů bidováním
Abyste se dostali na přední příčky v nabídce mezi ostatními e-shopy, můžete svou pozici tzv. bidovat. v současné době má Děkovačka 4 placené pozice, které jsou nad ostatními kupony v nabídce. Bidování funguje na principu aukce. Nastavte si maximální částku, kterou jste ochotni zaplatit za přední pozice zaplatit. Čím vyšší částka je, tím výš v nabídce budete oproti jiným e-shopům. Zaplatíte jen tehdy, pokud si zákazník zobrazí vaši landing page s nabídkou kuponu. Zaplatit můžete plošné zobrazení nebo pro vybrané e-shopy. A když nebudete chtít dále inzerovat, vymažete částku a pozice se přestane zobrazovat.
Proč doporučujeme Děkovačku i pro začínající e-shopy?
Děkovačka je skvělý způsob, jak propagovat svůj e-shop mezi ostatními internetovými obchody, které navíc nejsou konkurenční. Navíc systém nezasahuje do nákupního procesu. Tím není považován za otravnou nežádoucí reklamu. E-shopy s malou návštěvností mají vysokou šanci získat vyšší návštěvnost i konverzi za zlomek ceny. Nemusíte utrácet za SEO, PPC reklamu a další marketingové strategie. Zaplatíte pouze za provedené nákupy.
Jak nasadit Děkovačku na e-shop
Nasazení Děkovačky na obchod není vůbec těžké. Zvládnete to i bez programátora. K propojení platformy s vaším obchodem stačí vložit na děkovnou stránku 2 řádky zdrojového kódu. To je jednoduché, pokud používáte komerční e-shopové platformy, jako je například Shoptet, Shopify, Wix, Upgates, Eshop-rychle, WooCommerce, Mioweb, Prestashop, Magento a mnoho dalších systémů. Celý proces integrace zabere 5 minut. Nejdelší čas strávíte nad samotnou registrací do partnerské sítě. Takže to není nic hrozného oproti nastavení PPC reklam.
Autor článku:
Podobné články